Scarlet - Marissa Meyer (Ay Günlükleri #2) | Kitap Yorumu

29 Nisan 2016 Cuma



Dünya Yok Olma Tehlikesiyle Karşı Karşıyayken, Külkedisi İle Kırmızı Başlıklı Kız'ın Yolları Kesişecek…

Mekanik ustası sayborg Cinder hapishaneden kaçma planları yapıyor ancak bunu başarabilse bile dış dünyanın tehlikelerine karşı kendini nasıl koruyacak? 

Dünya'nın diğer ucunda, Scarlet Benoit'nın büyükannesi günlerdir kayıp. Scarlet büyükannesini bulmasına yardımcı olabilecek bir sokak savaşçısı olan Wolf'la tanıştığında, başta bu yabancıya güvenmekte tereddüt ediyor. Ne de olsa sokaklar 'kurt'larla dolu! Yolları kesişen Scarlet, Wolf ve Cinder birlikte esrarengiz bir maceraya atılırken onları bekleyen yeni bir gizemden habersizler. Şimdi üç masal kahramanı da Ay Ülkesi kraliçesinin hep bir adım önünde olmak zorunda. Çünkü kötü kalpli kraliçe, yakışıklı prensi kendi kralı ve esiri yapmak için elinden geleni ardına koymayacak. 

Cinder Hakkında:
"Sayborglar arasında bir beyaz atlı prens."
- The Wall Street Journal-



Üşenmeyip bu yorumu girebiliyorum! Hani bana alkış... Bu yorum tabii ki ilk kitap için spoiler olacak. Baştan söyleyeyim.
Cinder'in yorumuna buradan ulaşabilirsiniz.



Kitap güzel miydi? Mükemmeldi. Cinder'a göre daha aksiyonluydu. İlk kitabın sonunda Cinder hapse girmişti. Dr. Erland ona yeni sayborg eli ve ayağı vermişti. Yolları nasıl olduysa Thorne ile buluştu, beraber firar etmişlerdi. Cinder'ı bu kitapta da görüyoruz. Özellikle Thorne'nın iğrenç esprilerine maruz kalabilirsiniz.

Scarlet  çok uzaklarda bir çiftlik evinde babaannesi ile yaşıyor. Daha doğrusu yaşıyordu. Babaannesinin kaybolması kendisi haricinde kimsede endişe uyandırmaz. Polis bile öldüğünü söyleyip kestirip atar ama Scarlet kaçırıldığını düşünüp arayışlara gider. Ve ve ve bu aramaya tek yardımcı olan yeni tanıştığı Wolf (!) olur.  Ben Wolf'u nedense daha çok sevdim. Aralarında her geçen konuşmada heyecan yaşadım. Prens Kai'den daha çok sevdim evet. 

Konuyu fark ettiniz mi ? Babaanne, Kurt ? Doğru cevap Kırmızı Başlıklı Kız! Ya çok güzel değil mi senelerdir dinlediğimiz hikayelerin geleceğe kurgulanmış olması ?! Açıkçası ben bayıldıım. En kısa zamanda Cress'in yorumunu da girmeye çalışacağım :) 




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS